Tisztelt Hlgyem/ Uram!
Engedje meg, hogy pr mondatban bemutassam nknek cgnket.
Vllalkozsom 1985-ben alakult. Egyni vllalkozknt akkor mg egy autval belfldi rufuvarozknt
tevkenykedtem.
1992-tl kezdden mr nemzetkzi rufuvarozsra is kaptam megbzsokat.
Ezt kveten kezdtem el bvteni gpjrmparkomat, s mr gpkocsivezetket is alkalmaztam.
Nhny kecskemti cgnek mr indulsa ta folyamatos szlltja vagyok (Freudenberg Simmerringe Kft,
Ritz Kft).
1999-ben egyni vllalkozsomat megszntettem s Nagyapti Transz Kft nven dolgozunk tovbb.
A folyamatos fejlesztseknek ksznheten jelenleg az albbi gpjrmparkkal rendelkezem.
A kamionok mindegyike Mercedes , Actros/Atego, a ptkocsik pedig Schmitz/Krone gyrtmnyak,
Illetve egy Mercedes Sprinter 3,5 t furgon.
-13 db. 24 tonns jrmszerelvny, ebbl 4 db hts flptkocsival rendelkezik
- 4 db. 5 tonns 16 paletts kamion, ami utn van 3 db 16 paletts, 4,8 tonna teherbrs tandem ptkocsival
- 1 db 3 tonns 16 paletts kamion
- 1 db Sprinter 5 paletta, 1,3 tonna
Ezen kvl megbzhat alvllalkozkkal is dolgozom, elssorban a gyakori Sprinteres expressz
szlltsokat vgzik.
A rakomnyokra CMR rubiztostssal rendelkeznk, 100.000-USD sszeghatrig.
Alkalmazotti ltszm:
-17 f gpkocsivezet
- 2 f logisztikus
- 2 f szervizes, logisztikus munkatrs.
Cgvezetknt nagy gondot fordtok kamionjaim mszaki llapotra, folyamatosan fejlesztem,
hogy minl korszerbb gpjrmparkkal lljak megrendelim rendelkezsre. |